akce kodys

Představili jsme moderní systémy pro třídění zásilek v depu Toptrans

Náš exkluzivní odborně-technologický seminář byl pro naše hosty důkazem, že vysoké know-how a zkušenosti s vývojem a implementací podnikových systémů kvalitně optimalizují  dodavatelský řetězec. Exkluzivní proto, že jsme jedni z mála, kteří účastníky pozvou přímo do prostor zákazníka, abychom jim umožnili nahlédnout do interních logistických procesů a fungování společnosti. V hostivařské centrále společnosti Toptrans jsme firmám ukázali naše řešení a technologie podporující moderní zásilkové služby. Připomeňme si tento seminář krátkou reportáží spojenou s fotodokumentací.

V úterý 16. května jsme na základě dlouholeté spolupráce se společností Toptrans uspořádali seminář Chytrá logistika od skladu k zákazníkovi. Do centrálního depa v pražské Hostivaři jsme pozvali bezmála 100 účastníků a hostů, aby se dozvěděli, jaké aplikace a mobilní technologie Toptrans využívá pro přepravu svých zásilek, plánování tras kurýrům, svoz, skladování a rozvoz zboží.

Po úvodním představení obou společností jsme dali prostor našem partnerovi Zebra Technologies, aby představila své aktuální portfolio produktů pro sběr dat prostřednictvím automatické identifikace. Nové typy mobilních terminálů, odolných tabletů, tiskáren a snímačů včetně nástrojů pro jejich integraci. Za zmínku stála také živá ukázka technologie pro využití Zebra mobilního platebního řešení,  které jsme integrovali právě na Zebra mobilní terminály. Zajímavostí byla ukázka pro možnost měření rozměrů zásilek, balíků za pomoci mobilního terminálů. 

V bloku určeném pro skladovou logistiku, popsal vedoucí skladu Toptransu pan Tomáš Petržel, jak celé depo funguje. Jaký hardware pro procesy snímání a sběru dat využívají a co jim naše aplikace pro třídění zásilek přináší. I coffeebreaky jsme využili aktivně, protože kromě typického networkingu jsme účastníky provedli depem, kde jsme jim například v IT centru ukázali inteligentní kabinety, které Toptrans využívá pro správu, hromadné nabíjení a defacto i dohled nad všemi svými mobilními zařízeními. 

V druhém bloku vedoucí dispečinku Jan Šubrt představil logistiku a přepravu zásilek. Popsal celkový proces - plánování tras, nakládku zboží a jeho rozvoz, který jde v ruku v ruce s naší softwarovou aplikací. Na živo ukázal současné vymoženosti mobilních technologií, jako je focení, volání, komunikace napříč firmou prostřednictvím terminálů či navigace na místo. Nezapomněli jsme také ukázat, jak Toptrans řeší servis - servisní kontrakty v případě poškození terminálů. 

V rámci skladu jsme se věnovali i lokalizačním technologiím s využitím mobilních terminálů a následně jsme přešli k sofistikovanému nástroji pro vzdálenou správu, konfiguraci a zabezpečení mobilních zařízení a tiskáren SOTI. Na přednášku našeho obchodního konzultanta Ondřeje Skleničky navázal šéf IT Toptransu Jakub Cízl, který živým demem ukázal jaké pohledy, nástroje Toptrans v Soti používá, kolik zařízení využívá a jaké přínosy MDM pro Toptrans skýtá. 

Celý seminář uzavřela provozní ředitelka Toptransu paní Daniela Koryntová referenčním příběhem a vzájemnou spoluprací, která již trvá mezi oběmi firmami 14 let. Rádi bychom touto cestou poděkovali za návštěvu nejen Toptransu, ale všem účastníkům a také partnerům za podporu semináře - Zebra Technologies a SOTI. 

Na podzim řízený sklad

Naši další chystanou akcí bude seminář zaměřený na efektivní řízení skladu. Budeme vás včas informovat prostřednictvím našeho pravidelného newsletteru nebo sociálních sítích. Registrovat se však můžete již dnes, zde prostřednictví tlačítka níže. 

Fotogalerie semináře zde