Hlasové řešení pro kontrolu motorů

hlas

Hlasové technologie pro provádění revizí nebo výstupní kontroly? V Lufthanse používají hlasové řešení od Vocollectu na provádění kontroly a údržby.


Lufthansa Technik je celosvětovým poskytovatelem oprav civilních letadel. Součástí údržby jsou i opravy a pravidelné kontroly stavu palubních generátorů elektrické energie (Auxiliary Power Unit - APU).


Postup údržby se skládá z přísně stanoveného pořadí kroků - od posouzení vnějšího stavu po demontáž a kontrolu každé části jednotky. Ke každému kroku je nutno zaznamenat stav a sériová čísla použitých dílů. Aby byly dodrženy nezbytné bezpečnostní normy, uvedený postup původně prováděli společně dva technici a následně manuálně zapisovali data do systému.


Po nasazení hlasového řešení Vocollect jsou technici Lufthansa Technik řízeni hlasem - jednotlivé příkazy ke kontrole dostávají hlasem a hlasem též odpovídají. Do systému se tak data o výsledku kontroly dostávají automaticky bez nutnosti manuálního přepisování.


Díky nasazení hlasové řešení Vocollectu došlo ke zvýšení produktivity práce techniků a zvýšení přesnosti zaznamenaných údajů.


Ole Gosau, vedoucí servisu APU v Lufthansa Technik:
"Klíčovou výhodou hlasových technologií je, že zbavila naše techniky časově náročného zapisování požadované dokumentace. Dříve nám tato činnost zabrala až padesát procent pracovní doby techniků"
Video (AJ) popisuje detaily řešení: