STOKVIS PROMI CZECH

O zákazníkovi

Stokvis Promi Czech je přední nezávislý dodavatel a výrobce samolepicích materiálů. Portfolio produktů zahrnuje širokou škálu samolepicích materiálů, ochranných folií, pěn a jejich konvertingu (laminace, výseky, řezání aj.). Stokvis nabízí řešení v oblasti upevňování, napojování, ochrany povrchu a maskování, izolace, těsnění a balení ve výrobě a dalších průmyslových procesech. 
Kromě českého trhu distribuuje STOKVIS své výrobky do mnoha zemí, včetně zámoří.

Obor řešení

Implementované řešení

  • označení skladu pomocí speciálních, extrémně odolných třívrstvých etiket s čárovým kódem od výrobce Inotec Barcode Security a mobilní terminály pro snímání čárových kódů
  • Do skladu společnosti Stokvis Promi Czech s.r.o. jsme dodali unikátní řešení označení skladových lokací speciálními předtištěnými víceúrovňovými etiketami zn. Inotec s čárovými kódy. Zákazníka k rozhodnutí o zavedení řešení značení skladu vedly hlavně organizační změny, které sestávaly z koncentrování původních 2 skladových provozů do jednoho, a tím velké zvýšení množství skladovaných položek.

Jak značení skladu vlastně funguje?

Celý regálový sloupec je identifikován pomocí jedné rozměrné etikety umístěné na prvním nosníku regálu v pohodlné výšce pro snímání kódu. Na etiketě je několik čárových kódů, každý identifikuje jedno patro regálu. 
Snadnou orientaci v kódech umožňuje přiřazení odlišné barvy pro jednotlivá patra. 
Čárové kódy jsou umístěny na etiketě našikmo, což zaručuje sejmutí pouze požadovaného kódu, nikoliv kódů umístěných vedle. 
Etikety jsou mimořádně odolné díky speciální technologii výroby. Postup digitálního tisku využívá tlaku pod povrchem, což činí tyto etikety extrémně odolnými proti poškrábání a působení olejů a mírných chemikálií. Třívrstvá etiketa je extrémně robustní a odolná díky tisku na zadní stranu. Ani mechanické namáhání ji nepoškodí. Různá lepidla zaručují optimální přilnavost na různých podkladech. 
Součástí řešení jsou mobilní terminály pro snímání čárových kódů.

Hlavní přínosy z pohledu zákazníka

  • celková úsporu času při dohledávání zboží, materiálu a polotovarů
  • lepší a rychlejší zaučení nových zaměstnanců díky snazší orientaci ve skladu
  • omezení chybovosti

Související odkazy