Balíčky servisní podpory

Servisní balíčky podpory nabízejí efektivní řešení jak zajistit optimální provoz Vašeho zařízení za zcela jasných podmínek a známých investic. Vybrat si můžete z několika úrovní podpory dle Vašich potřeb. Balíčky servisní podpory můžete zajistit bezproblémový servis tiskáren Zebra a snímačůterminálů či bezdrátových prvků.

Hlavní výhody:

  • předem známé náklady na servis zařízení
  • reakční časy snižující dopady na provoz
  • mechanické poškození zahrnuto 
  • technická podpora

Servisní podpora tiskáren etiket Zebra - K.Bronze a K.Gold

Pro zařízení Zebra jsou k dispozici balíčkové služby servisní podpory nabízené společností Kodys - Zebra autorizovaným servisním partnerem. Technickou podporu a servis zajišťují pracovníci společnosti Kodys.

Hlavní výhody:

  • definovaný čas opravy
  • možnost volby ON-SITE (oprava u zákazníka)
  • mechanické poškození v ceně
  • nulové náklady na přepravu zařízení


V případě zakoupení servisní podpory společně s hardware, je podpora rozšířena o opravy vad způsobených mechanickým poškozením tzv. comprehensive coverage.

Servisní podpora Zebra - Bronze support, Gold support a Advance Exchange

Pro zařízení Zebra jsou k dispozici balíčkové služby servisní podpory nabízené ve spolupráci se servisním střediskem Zebra. 

  • kategorie Bronze - oprava do 3 pracovních dní (neobsahuje čas na dopravu)
  • kategorie Gold - výměna do dalšího pracovního dne
  • kategorie Advance Exchange - výměna do dalšího pracovního dne


V případě zakoupení servisní podpory společně s hardware, je podpora pro většinu zařízení rozšířena o opravy vad způsobených mechanickým poškozením tzv. comprehensive coverage.