MODERNIZACE SKLADU

Umožníme vašemu skladu dosáhnout maximálního výkonu

Sklady jsou dnes pod velkým tlakem. Svět e-commerce zcela změnil požadavky na jejich fungování a operace. Více objednávek, co nejmenší počet reklamací, nejlépe vůbec žádné. Kratší dodací lhůty zvyšují objem a složitost skladových procesů.  

Každé získané nebo ztracené procento produktivity má vliv na kvalitu služeb a provozní náklady. V obavě z prostojů a nejistoty, kde investovat, se manažeři zdráhají modernizovat skladovou technologii. Rozdíl mezi tím, jak dnes sklady fungují a jak by mohly fungovat (vyšší přesnost, kvalitnější komunikace, co nejvyšší produktivita) představuje významnou obchodní příležitost. Zaměřme se na příležitosti pro výrazné zlepšení výkonu vašich skladových operací.

Provozní výzvy dneška

Neaktualizované operační systémy

Nedostatek monitorovaných dat v reálném čase

Skladníci ztrácejí čas používáním více zařízení

Nevyřízené objednávky

Časově náročné inventury vás brzdí

Nespokojený koncový zákazník

 

Modernizujte svůj sklad pomocí Android OS

Skladové odvětví se mění. Starší mobilní terminály a operační systémy nemohou držet krok s rostoucími požadavky a složitostí. Připravte se na budoucnost a transformujte svá zařízení na Android OS.


Zvyšte výkon skladových operací a dosáhněte větších získů

Modernizace je snadno zvládnutelná

Transformace skladových procesů nemusí znamenat přerušení operací díky našim komplexním řešením

Správné vybavení zaměstnanců stimuluje skladové procesy

Zvyšte přesnost a rychlost, zkraťte prostoje a dobu zaškolení nových pracovníků pomocí nejmodernějších zařízení.

Spojte vaše pracovníky pomocí komunikačních zařízení

Pokud je používané zařízení i komunikační prostředek, mohou snadno a rychle řešit problémy, čímž se zvýší celková efektivita. 

Zajistěte vyšší přesnost a kratší dobu manipulace se zbožím

Zkvalitněním procesu příjmu zboží získáte nejrelevantnější informace od samého začátku vstupu zboží do vaší firmy. Podchytíte tak dokonale proces příjmu.

Přesné plnění objednávaek posílí spokojenost zákazníka

Moderní mobilní technologie zvýší efektivitu vychystávání, balení a nakládky. Neváhejte a přejděte s námi na mobilní zařízení Zebra s Android OS.

Správa zásob v reálném čase šetří náklady na provoz

Získáte okamžitý přehled o umístění a stavu každé položky. Vyhnete se tak vyprodání zásob nebo nadměrnému naskladnění

Řešení krok za krokem

Fáze 1

Zlepšete skladové operace

Zvyšte produktivitu pracovníků i vychystávací proces. Uvnitř každého produktu je DNA inteligence, která je navržena, aby zjednodušila vaše každodenní provozní činnosti. Snímejte jakákoliv data za jakýchkoliv podmínek.

Fáze 2

Propojte své zaměstnance

Zlepšete komunikaci a řízení zaměstnanců. Zebra Workforce Connect posune spolupráci mezi pracovníky na novou úroveň. Více produktivity, více mobility pomocí přenosných mobilních zařízení.

Fáze 3

Nechte se vést systémem řízení skladu.

Pro efektivní řízení skladových operací se nechte vést systémem řízení skladu. Automatizujte vše, co lze automatizovat, zejména pak skladové procesy. Dirigujte všechny nástroje pod taktovkou WMS.

Fáze 4

Získejte dokonalý přehled o všech operacích v reálném čase

Zapojte do svých operací větší viditelnost pomocí automatického sběru dat. Efektivní využití RFID technologie optimalizuje vaše procesy a Mobile Device Management zpřehlední stav vašich zařízení z jednoho místa.

Fáze 5

Mějte pod kontrolou odchod zboží ze skladu

Efektivní řízení skladu s bezchybnou manipulací a rychlými procesy není nic platné, pokud správně zabalené zboží odejde nesprávným kamionem. Kontrolujte obsah balení a tiskněte cokoliv za pomoci Zebra Link-OS - nejinteligentnější operační systém tiskáren na světě.


Pro každou úroveň modernizace skladu máme pro vás vhodné řešení

Pro každou oblast nabízíme inovativní technologie, které vám mohou pomoci posunout výkon skladu na vyšší úroveň a převzít kontrolu nad svými operacemi. Stačí nás kontaktovat. 

TOMÁŠ KUNCMAN

Zmocněnec pro kvalitu SSC, Ferona

JIŘÍ NAVRÁTIL

Výkonný ředitel e-commerce, Dr.Max

DAVID JANČÍK

IT oddělení SAS

"Cílem výběrového řízení byl výběr dodavatele, který svými znalostmi a zkušenostmi bude schopen zajistit požadavky v pozáručním servisu a dalším rozvoji řešení.

V rámci projektu automatizace skladových procesů KODYS pomohl optimalizovat proces příjmu materiálu na sklad a snížit podíl tištěných dokumentů.

Pro digitalizaci skladových procesů využíváme odolné mobilní terminály v  procesech, jako je výroba a expedice".

„Spolupráce se společností KODYS a implementace systému řízení skladu – K.Motion Warehouse Edge nám umožnila během čtyř let

zdesetinásobit objemy objednávek, které expeduje náš e-shop www.drmax.cz.

Tento proces a výsledek si nedokážu představit bez partnera,

který zná logistické procesy, umí postavit řešení WMS, flexibilně reaguje na naše požadavky a dodržuje slíbené termíny“.

„Spolupráce se systémovým integrátorem KODYS nám umožnila opravdu rychlý roll-out v nových závodech. Projekt hodnotíme jako úspěšný a efektivní.

Díky nasazení systému vzdálené správy mobilních zařízení můžeme všechna mobilní zařízení ovládat a spravovat vzdáleně z centrály společnosti.

Nyní spolupracujeme na spuštění nového prostředí MDM pro nové scannery založené na systému Android“.


Reference

Stáhněte si případové studie, které jsme s tímto řešením v průběhu let pro naše zákazníky realizovali.

Odstraňte potíže a modernizujte svůj sklad. Stáhněte si brožury, které vám krok po kroku ukážou, jak připravit sklad na budoucnost pomocí našich zařízení s operačním systémem Android.

Pokud si nevíte rady, jaké řešení je vhodné pro Váš sklad, poskytneme Vám nezávaznou konzultaci. Volejte +420 233 097 911.

Každé implementaci předchází příprava a diskuze s klíčovými manažery na straně zákazníka, zjišťování cílů a priorit, dále seznámení se skladem, detailní analýza a návrh řešení odpovídajícího požadavkům konkrétního provozu.


Souvsejicí odkazy: