MODERNIZACE SKLADU
Umožníme vašemu skladu dosáhnout maximálního výkonu
Sklady jsou dnes pod velkým tlakem. Svět e-commerce zcela změnil požadavky na jejich fungování a operace. Více objednávek, co nejmenší počet reklamací, nejlépe vůbec žádné. Kratší dodací lhůty zvyšují objem a složitost skladových procesů.
Každé získané nebo ztracené procento produktivity má vliv na kvalitu služeb a provozní náklady. V obavě z prostojů a nejistoty, kde investovat, se manažeři zdráhají modernizovat skladovou technologii. Rozdíl mezi tím, jak dnes sklady fungují a jak by mohly fungovat (vyšší přesnost, kvalitnější komunikace, co nejvyšší produktivita) představuje významnou obchodní příležitost. Zaměřme se na příležitosti pro výrazné zlepšení výkonu vašich skladových operací.
Provozní výzvy dneška
Neaktualizované operační systémy |
Nedostatek monitorovaných dat v reálném čase |
||
Skladníci ztrácejí čas používáním více zařízení |
Nevyřízené objednávky |
||
Časově náročné inventury vás brzdí |
Nespokojený koncový zákazník |
Modernizujte svůj sklad pomocí Android OS
Skladové odvětví se mění. Starší mobilní terminály a operační systémy nemohou držet krok s rostoucími požadavky a složitostí. Připravte se na budoucnost a transformujte svá zařízení na Android OS.
Zvyšte výkon skladových operací a dosáhněte větších získů
Modernizace je snadno zvládnutelná
Transformace skladových procesů nemusí znamenat přerušení operací díky našim komplexním řešením.
Správné vybavení zaměstnanců stimuluje skladové procesy
Zvyšte přesnost a rychlost, zkraťte prostoje a dobu zaškolení nových pracovníků pomocí nejmodernějších zařízení Zebra
Spojte vaše pracovníky pomocí komunikačních zařízení
Pokud používané zařízení funguje i jako komunikační prostředek, vaši zaměstnanci mohou snadno a rychle řešit problémy.
Zajistěte vyšší přesnost a kratší dobu manipulace se zbožím
Zkvalitněním procesu příjmu zboží do skladu získáte nejrelevantnější informace hned od začátku. Dokonale tak podchytíte vstupní informace.
Přesné plnění objednávaek posílí spokojenost zákazníka
Moderní mobilní technologie zvýší efektivitu procesů - vychystávání, balení a nakládky. Neváhejte a přejděte s námi na mobilní zařízení Zebra s Android OS.
Správa zásob v reálném čase šetří náklady na provoz
Získáte okamžitý přehled o umístění a stavu každé položky. Vyhnete se tak vyprodání zásob nebo nadměrnému naskladnění.
Řešení krok za krokem
Fáze 1
Zlepšete skladové operace
Zvyšte produktivitu pracovníků i vychystávací proces. Uvnitř každého produktu je DNA inteligence, která je navržena, aby zjednodušila vaše každodenní provozní činnosti. Snímejte jakákoliv data za jakýchkoliv podmínek.
Fáze 2
Propojte své zaměstnance
Zlepšete komunikaci a řízení zaměstnanců. Zebra Workforce Connect posune spolupráci mezi pracovníky na novou úroveň. Více produktivity, více mobility pomocí přenosných mobilních zařízení.
Fáze 3
Nechte se vést systémem řízení skladu.
Pro efektivní řízení skladových operací se nechte vést systémem řízení skladu. Automatizujte vše, co lze automatizovat, zejména pak skladové procesy. Dirigujte všechny nástroje pod taktovkou WMS.
Fáze 4
Získejte dokonalý přehled o všech operacích v reálném čase
Zapojte do svých operací větší viditelnost pomocí automatického sběru dat. Efektivní využití RFID technologie optimalizuje vaše procesy a Mobile Device Management zpřehlední stav vašich zařízení z jednoho místa.
Fáze 5
Mějte pod kontrolou odchod zboží ze skladu
Efektivní řízení skladu s bezchybnou manipulací a rychlými procesy není nic platné, pokud správně zabalené zboží odejde nesprávným kamionem. Kontrolujte obsah balení a tiskněte cokoliv za pomoci Zebra Link-OS - nejinteligentnější operační systém tiskáren na světě.
Pro každou úroveň modernizace skladu máme pro vás vhodné řešení
Pro každou oblast nabízíme inovativní technologie, které vám mohou pomoci posunout výkon skladu na vyšší úroveň a převzít kontrolu nad svými operacemi. Stačí nás kontaktovat.
TOMÁŠ KUNCMAN Zmocněnec pro kvalitu SSC, Ferona |
JIŘÍ NAVRÁTIL Výkonný ředitel e-commerce, Dr.Max |
DAVID JANČÍK IT oddělení SAS |
---|---|---|
"Cílem výběrového řízení byl výběr dodavatele, který svými znalostmi a zkušenostmi bude schopen zajistit požadavky v pozáručním servisu a dalším rozvoji řešení. V rámci projektu automatizace skladových procesů KODYS pomohl optimalizovat proces příjmu materiálu na sklad a snížit podíl tištěných dokumentů. |
„Spolupráce se společností KODYS a implementace systému řízení skladu – K.Motion Warehouse Edge nám umožnila během čtyř let Tento proces a výsledek si nedokážu představit bez partnera, |
„Spolupráce se systémovým integrátorem KODYS nám umožnila opravdu rychlý roll-out v nových závodech. Projekt hodnotíme jako úspěšný a efektivní. Díky nasazení systému vzdálené správy mobilních zařízení můžeme všechna mobilní zařízení ovládat a spravovat vzdáleně z centrály společnosti. Nyní spolupracujeme na spuštění nového prostředí MDM pro nové scannery založené na systému Android“. |
Reference
Stáhněte si případové studie, které jsme s tímto řešením v průběhu let pro naše zákazníky realizovali.
![]() |
![]() |
![]() |
Odstraňte potíže a modernizujte svůj sklad. Stáhněte si brožury, které vám krok po kroku ukážou, jak připravit sklad na budoucnost pomocí našich zařízení s operačním systémem Android.
![]() |
![]() |
Pokud si nevíte rady, jaké řešení je vhodné pro Váš sklad, poskytneme Vám nezávaznou konzultaci. Volejte +420 233 097 911.
Každé implementaci předchází příprava a diskuze s klíčovými manažery na straně zákazníka, zjišťování cílů a priorit, dále seznámení se skladem, detailní analýza a návrh řešení odpovídajícího požadavkům konkrétního provozu.