Zefektivnili jsme skladové operace v Potten & Pannen

Potten & Pannen - Staněk je ryze česká společnost, která je předním dovozcem, distributorem a prodejcem prémiových kuchyňských potřeb, zejména hrnců a pánví. V jejich centrále v Čestlicích u Prahy, kde se nachází i hlavní sklad, se situace vyvíjela tak, že proces příjmu zboží byl prováděn pomocí předtištěných příjemek (tužka-papír), což způsobovalo vyšší pracnost při příjmu materiálu a riziko možného vzniku chyb při přepisování údajů, jak v provozu, tak při následném přepisu dat do ERP systému. Navíc i chyběla možnost získat informace přímo ze systému o uloženém zboží.

Tato situace nás vedla k jedinému řešení a to, zavést do skladu systém řízeného skladu (WMS). Dále pak dle požadavku zákazníka jsem implementovali naše doplňující řešení pro kontrolu vychystaného zboží K.inspector. Pro správný a efektivní chod skladu jsme dodali patřičný HW (mobilní terminály Zebra MC3300, snímače čárových kódů DS2278, stolní tiskárny ZT230), pro který jsme odolně označili jednotlivé lokace, což vedlo ke zvýšení přehlednosti a produktivty práce. Implementace systému trvala asi 3 měsíce a výsledek?

Jasný přehled o umístění a toku zboží ve skladu. WMS pokryl všechny klíčové prosesy - od předpříjmu, příjmu, zaskladnění, vychystání, balení zboží, kontrolu a expedici. Systém navádí pracovníky postupně po skladových lokacích, čímž se zvýšila rychlost vychystávání i skladových operací. Pracovníci mohou kontrolovat a koordinovat veškeré činnosti ve skladu, což vede k vyšší efektivitě, produktivitě a zamezní chybovosti.

Detailní informace k této případové studii si můžete přečíst zde v našich referencích