Klíčem k rozvoji je automatizace skladových procesů

hlasem řízený sklad

Rozvoj vaší společnosti může nabrat velmi rychlé obrátky. Počet zákazníků roste, zvyšuje se obrat, ale co dělat, když najímání nových zaměstnanců nestačí na zpracování všech objednávek? Proto jsme vyvinuli efektivní způsob, jak zvýšit produktivitu při stávajících zásobách a stavech až o 35%!

Automatizace skladových procesů

Jedním ze způsobů, jak efektivně zajistit zvýšení produktivity skladu, je najít efektivní řešení, které zrychlí, zefektivní a zautomatizuje vaše procesy. Proč? Protože v běžném skladu to funguje tak, že skladník nejprve zkontroluje, co potřebuje k dokončení objednávky. Poté zboží za pomoci snímače, mobilního terminálu či ještěrky vyzvedne a přesune na místo, kde jsou objednávky připraveny k expedici a odeslání. Pro další objednávku provádí tyto úkony opakovaně. Pokud však máte k dispozici správné řešení, je možné upravit pracovní postupy skladníka a výrazně ušetřit čas a odbourat chyby. Zvyšování efektivity práce ve skladu rychle přináší výsledky - zaměstnanci překonávají mnohem kratší vzdálenosti a proces vychystávání je značně vylepšen. Využitím vhodných řešení se vám významně sníží negativní dopad lidského faktoru na procesy, které ve skladu probíhají (nepozornost, chyby při vychystávání, bezpečnost apod.).

Klíčem k úspěchu je K.voice

Naše společnost vyvinula efektivní řešení, které vám umožní zvýšit produktivitu skladových operací s využitím stejného množství zdrojů. Tímto řešením je naše softwarová aplikace K.voice, která propojí v reálném čase hlasový systém se systémem řízeného skladu. Celé kouzlo v tomto uceleném řešení tkví v tom, že se jedná se o technologii rozpoznávání lidského hlasu a následné interpretaci dat ve formě generování hlasových příkazů. Systém je založený na terminálech Honeywell Voice (Vocollect) Talkman A700 ve spojení s bezdrátovými sluchátky SRX2.

Proces vychystávání se tak výrazně zjednoduší a práce skladníků zefektivní, protože skladníci se systémem komunikují pomocí řeči, čímž neztrácejí čas čtením příkazů z displeje terminálu a ani následným potvrzováním pomocí klávesnice. Objednávky jsou nejprve přenášeny z WMS do modulu K.voice, který je pomocí bezdrátové sítě posílá do hlasového terminálu Talkman. Ten následně generuje hlasové příkazy a posílá je do sluchátek skladníka. Hlasový systém nasměruje zaměstnance na konkrétní vychystávací pozici označené kontrolní číslicí, kde po vychystání potvrdí počet odebraných kusů zboží. Celý cyklus se opakuje až do finální kompletace všech objednávek.

Velkou výhodou tohoto hlasového řešení je, že umí i odfiltrovat běžný ruch  skladu (například  od vysokozdvižných vozíků či vzduchotechniky).  Skladník tak nemusí příkazy opakovat, což zase vede k jeho vyšší produktivitě.

Hlasové řešení úspěšně využívají například ve svých skladech řetězce Globus či JIP  Východočeská. Tito zákazníci doposud využívali pro vychystávání zboží,systém založený na čtečkách čárových kódů, který  nesplňoval požadovanou produktivitu.. Ačkoliv původní  řešení umožnilo skladníkům pracovat spolehlivě při zpracovávání standardního počtu objednávek, ve špičce už nezvládlo objednávky plně pokrýt a efektivně je zpracovávat.

Díky K.voice je každé vychystání transparentní. Program poskytuje jednoduchou správu všech zařízení jako je stav terminálů, životnost baterií atd. Pomocí K.voice můžete ovlivňovat funkcionalitu systému a jednoduše nasazovat nové verze hlasových dialogů. Manažer skladu může také měřit výkon jednotlivých zaměstnanců na základě reportů.

Velkou výhodou tohoto hlasového řešení je, že umí i odfiltrovat běžný ruch  skladu (například  od vysokozdvižných vozíků či vzduchotechniky).  Skladník tak nemusí příkazy opakovat, což zase vede k jeho vyšší produktivitě. Více informací o tomto efektivním řešení naleznete zde: K.voice - hlasem řízený sklad