Maloobchod a velkoobchod

Oblast maloobchodu i velkoobchodu je typická širokým využitím technologií automatické identifikace (čárový kód a RFID) . Zboží zde většinou prochází poslední fází své cesty ke spotřebiteli a zároveň i řadou logistických procesů, kdy je zapotřebí jeho přesné identifikace a evidence. Pro tuto oblast nabízí naše společnost komplexní řešení založené na dodávce potřebných produktů a služeb, které umožní aplikovat technologie automatické identifikace do všech logistických procesů uvnitř obchodního řetězce.

Naše softwarová řešení vedou k výraznému zrychlení procesů a prakticky eliminují chyby (např. nesprávný název nebo kód zboží apod.) a také umožňují vašim zaměstnancům přístup k informacím v reálném čase z jakémkoliv místa prodejny.

Přizpůsobení individuálním potřebám

Rozsah těchto systémů závisí především na velikosti dané maloobchodní prodejny a na struktuře procesů. Propojení těchto sofistikovaných systémů s patřičným hardwarem dojde k automatizaci procesů, minimalizace chyb při zadávání dat.

Například v samoobsluhách je dostatečným řešením čtečka čárových kódů propojená s pokladnou.  Mobilní terminály umožňují z každého místa prodejní haly kontrolovat ceny zboží, dostupnost, slevy, jeho skladové zásoby nebo jejich trvanlivost. Jestliže dojde například ke změně cen, můžete okamžitě tisknout nové štítky přímo na místě díky tiskárnám štítků, což vylučuje možnost umístění štítku na nesprávné zboží. Při využití RFID technologie se vám nabízí možnost vzdáleně identifikovat produkty tím, že eliminuje potřebu rozbalení a přesunu zboží při kontrole palety.

Výhody:

  • zlepšení kvality služeb zákazníkům, minimalizace front u pokladen
  • rychlý a snadný přístup k informacím o zboží (cena, název, sleva, statistické údaje apod.)
  • schopnost rychle reagovat na vnější vlivy (změna konkurenčních cen, dostupnost zboží atd.) 
  • zvýšení prodeje a konkurenceschopnosti
  • rychlá inventarizace zboží pro vybrané oblasti (celý sklad, náhradní sklad, oddělení, regál)
  • ověření správnosti nasnímané položky (ověření ceny, název, tisk etiket na polici)
  • vychystávání zboží pro přímé dodávky (Direct Store Delivery)
  • informace pro zákazníka (cena, popis zboží, aktuální propagační akce, informace z věrnostního systému)

Rozsah a funkčnost implementovaných řešení vychází vždy z důkladné analýzy požadavků klienta.

Chcete-li získat více informací o tom, jak systémy a řešení vyvinuté společností KODYS mohou zefektivnit váš prodej, neváhejte nás kontaktovat.