Servis zařízení
Servisní podpora
Poskytujeme svým zákazníkům plnou technickou poprodejní podporu. Nejde pouze o zajištění záručních a pozáručních oprav prodávaného hardware, ale o komplexní podporu dodávaných řešení. Protože každý zákazník může mít jiné požadavky na zabezpečení údržby či servisu provozovaného řešení, jsme připraveni poskytnout správně zvolený model podpory přesně na míru potřeb zákazníka.
Servisní balíčky
Helpdesk
Hotline 24/7
Konfigurace zařízení
Údržba a profylaxe
Instalace a zapůjčky zařízení
Školení zákazníků
Site survey
S námi jste v dobrých rukách
Poskytujeme svým zákazníkům plnou technickou poprodejní podporu včetně definovaného SLA. Nejde pouze o zajištění záručních a pozáručních oprav prodávaného hardware, ale o komplexní podporu dodávaných řešení. Většina zákazníků má individuální potřeby pro zabezpečení údržby či servisu provozovaného řešení. Jsme proto připraveni poskytnout správně zvolený model podpory přesně na míru dle vašich potřeb.
Základem je údržba a tzv. profylaxe výpočetní techniky a zařízení, tedy preventivní kontroly a prohlídky. Ty zahrnují i běžné operativní opravy, provozní testy a funkční zkoušky připojených zařízení. Častým zdrojem problémů je neudržované chlazení IT techniky (zejména větráky, mřížky a větrací průduchy), které může způsobit nefunkčnost celého skladu nebo výrobního provozu například kvůli vyřazení Wi-Fi konektivity nebo obslužných systémů. Stejně tak může být zdrojem problému periferní zařízení, které zablokuje všechny USB porty počítače a vyřadí z provozu například tiskárnu etiket.
Rychlá diagnóza. Jisté řešení.
Nabízíme proto pravidelnou údržbu a profylaxi tiskáren čárových kódů, hardware a software WLAN přepínačů a bezdrátových sítí, automatických snímacích pracovišť i profylaxi celých systémů včetně instalovaného hardware. Ve většině případů můžeme rovnou na místě zjištěné vady odstranit, případně jim preventivně předejít. Servis zajišťují výrobcem certifikovaní pracovníci naší společnosti, případně servisní středisko výrobce.