Změna adresy servisního centra Zebra Technologies!

Vážení zákazníci,

jménem naší společnosti KODYS vás chceme upozornit na změnu adresy servisního centra společnosti Zebra Technologies. 

Nová adresa servisního centra Zebra Technologies pro produkty Zebra EVM (terminály a snímače čárového kódu) je platná od 17. června 2019 a proto zasílejte své produkty vyžadující opravu na tuto novou adresu níže: 

 


Zebra repair center
c/o DHL Freight Modřice Projekt Zebra
Evropská 840
664 42 Modřice


Toto oznámení se týká všech zařízení s platnou servisní podporou Zebra OneCare Essential, Select případně Bronze a Gold. Zařízení bez servisní podpory zasílejte standardně na adresu společnosti KODYS spol. s r.o. - Servis, Hošťálkova 7/520, Praha 6, 169 00. Berte prosím také na vědomí tyto následující důležité informace:

  1. Dopravce pracující pro společnost Zebra Technologies předá Vaše zařízení do nového opravárenského centra ve Varšavě.
  2. Veškeré opravy musí být předem schváleny společností Zebra a musí být opatřeny autorizačním číslem opravy (RMA). Toto RMA můžete zajistit následujícím způsobem:
  3. Adresa sběrného místa bude poskytnuta s každým autorizačním číslem opravy (RMA)
  4. Vždy používejte instrukce, které společnost Zebra poskytuje s Vaším autorizačním číslem opravy
  5. Vyřaďte prosím všechny předtištěné štítky se starou adresou
  6. Opravené zařízení může být během několika následujících měsíců dočasně po opravě zasláno z předchozí brněnské opravny 
  7. Proces vyzvednutí zařízení z opravy, na která se vztahují příslušné služby Zebra OneCare™, se nemění
  8. Tato změna nemá vliv na zasílání tiskáren Zebra do opravy
  9. Přímé doručení zákazníkem není možné, zásilky musí být doručeny do sběrného místa dopravcem

Prosíme předejte tuto informaci svým kolegům v případě, že se tato informace netýká právě vás, nebo pokud máte otázky týkající se těchto změn, neváhejte se prosím na nás obrátit.